onsdag 27 oktober 2010

In the midst of this

Idag mötte jag upp mamma vid Stinsen köpcentrum.
Ville leta efter en kavaj inne på myrorna till min halloweenoutfit jag ska ha på jobbet på lördag (hela personalen ska klä sig efter cirkustema!) och eftersom det blir billigare och billigare med second hand ju längre ifrån Stockholm city man kommer.... ja, då passade det perfekt att gå på den myrorna som låg ute vid Stinsen. Jag hade ett annat ärende därute också så det var bra att jag kunde slå två flugor i en smäll.

J sumpade sin mobiltelefon när han jobbade på Harrys i lördags (vilket egentligen inte var nån större katastrof eftersom han's telefon var typ 5-6 år gammal och ungefär lika användbar som en sten och han ska få ett nytt SIM-kort från comviq med samma nummer) så jag fick i uppdrag att (med hans pengar) köpa en ny till honom, och den modellen han ville ha fanns bara kvar på Elgiganten i Häggvik som ligger drygt 200m från Stinsen.


Sen kunde jag förstås inte hålla mig ifrån lite impulsshopping också så jag köpte även;
  • ett par ljust svarta (hej paradoxalt?) jeansshorts (kostade 299:- och kommer inte gå att använda på sisådär 5 månader.. hur tänker jag egentligen?)
  • ett svart linne med glitterstänk
  • en glittrig rosa fluga (ska dock användas på lördag så det känns som ett legitimt köp)
  • två vaser
  • en klänning
Intresseklubben antecknar eller hur!

Inga kommentarer: