tisdag 5 oktober 2010

The element of freedom

Har träningsvärk i hela vänster axel, något jag pinsamt nog är ganska säker på beror på mitt intensiva Wii-spelande de senaste dagarna. Hur läskigt otränad är man inte om man får träningsvärk av att spela ett f-ing tv-spel?! Usch.

Känner att den här dagen kommer gå i hyperaktivitetens tecken. Vaknade vid halv fem och kunde inte somna om men tvingade mig i alla fall att ligga kvar i sängen till sju. Då gick det inte en sekund längre och jag i princip flög upp ur sängen och har sen dess suttit och hoppat på stolen framför datorn av tillbakahållen energi.

Åt frukost vid åtta och kollade på två avsnitt av LA ink vilket inspirerade mig till att fnula lite med mitt eget tatueringsmotiv. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska köra en till gris på grisbenet eller om jag ska prova på lite old school-grejer den här gången.

I övrigt ska jag nog spendera större delen av dagen i Edsberg. Ska ju som sagt i ett tidigare inlägg göra ett stort matprojekt med mamma, och eftersom jag blev inbokad att jobba sju timmar imorgon kväll+natt och jag och J ska på en föreläsning och sen lägenhetsvisning på torsdag och det är jobb på fredag igen.. ja då finns det inte så mycket mer ledig tid att boka in det på.
Dessutom har deras gym öppet hus ikväll mellan 18-20 så då kan jag kanske lura till mig lite gratis träning också. Hähä.

Inga kommentarer: