söndag 16 maj 2010

Try to stay awake and remember my name

Har jobbat fredag-lördag.
Vet inte vad det varit för fel på folk den här helgen men båda dagarna har jag fått bråka som fan med minst tre gäster (som naturligtvis vägrade fatta vad jag sa, som vanligt). Att jag dessutom inte lyckades somna när jag kom hem från jobbet i lördagsmorse utan fick gå till jobbet på kvällen sen utan att ha vilat upp mig emellan var inte direkt ett superupplägg för en trevlig arbetssituation. Själva sömnbristen var inte så farlig, det jobbiga var mer att inte få stänga av huvudet några timmar och vila upp psyket.
Skitsnålt med dricks har det varit också. Dumma människor!

Idag ska J komma hem ifrån Malmö, tack gudarna för det. Jag håller på att sakta bli driven till vansinne av att inte ha nån att småprata med här hemma.

Ska försöka ta mig orken att åka hem till familjen eller besöka valfri vän nu på eftermiddagen/kvällen. Med betoning på Försöka.

Inga kommentarer: