måndag 3 maj 2010

Svartvinbärsaft

När jag var sjuk för 2 veckor sen och knappt fick i mig nåt att äta eller dricka blev jag lite opassande beroende av svartvinbärsaft som min sambo var snäll att göda mig med (opassande eftersom vanlig saft = döden för blodsockret) men tack vare att underbara ICA ('s egna varor) Kvantum i Tumba säljer osockrad saft kan jag nu med gott samvete fortsätta bälga i mig saft som aldrig förr! <3

För övrigt sitter jag här på kvällskvisten och har lite lätt pengaångest efter att ha beställt yran- och tågbiljetter. Det försvann en hel del kosing där...
Hur som helst har jag därför spenderat drygt 30 minuter med att minutiöst plocka mina ögonbryn (vilket i mitt fall är totalt onödigt eftersom jag har skitsnygg form på dom naturligt) och nu gör det så satans ont i huden. Buhu.

Känns som jag gjort mig förtjänt av en pistagebulle och ett stort glas saft!
(men först en liten nattpromenad till postlådan)

Inga kommentarer: