onsdag 5 maj 2010

In my place

Äter upp min Palle Kuling-choklad och gör ett frågequiz som kvällsaktivitet.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Två. Tre om man räknar den lilla blå brickan som man blippar upp portdörren med

Vilken svordom använder du mest?
Horkuk och fitta. Det brukar följa ett och annat jävla också

Äger du en iPod?

Nej, jag är inget större fan av apple-produkter (fasansfullt sagt av mig jag vet!)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har fem olika alarm att välja mellan så det beror på. Tidigaste tror jag är satt på 6:45

Använder du flipflops även när det är kallt ute?
Äger inga flipflops

Var köper du dina matvaror?
Willys, Vi Pulsen här i flempan eller Ica Kvantum

Vilken var den senaste filmen du såg?
My name is bruce

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Nya sneakers

Har någon någonsin kallat dig lat?
Inte som jag kan minnas. Jag tror jag är för allmänt känt hyperaktiv för att någon skulle våga anklaga mig för att vara det

Vilken cd ligger i din spelare just nu?
CD:n är tom men spotify spelar en mix av Coldplay och Broder daniel

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?

Hatar färdigblandad chokladmjölk så jag svarar vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej

När var senast någon stötte på dig?
I fredags när jag jobbade. Folk stöter fasen på en hela tiden då haha

Vem var den senaste som ringde dig?

Josef, tror jag

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte, jag VET.

Hur många syskon har du?

2 stycken systrar

Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte nämnvärt. Kanske lite om den som är av det motsatta könet råkar vara nån jag verkligen respekterar

Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease, almost famous, old school... och ett par till. Jag är ganska nördig i den bemärkelsen

Äger du några band-t-shirts?
Jodå minst ett par stycken

När flög du senast?
I september när jag och mamma drog iväg på en sista minuten till Rhodos

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Äger för tillfället inget köksbord

Läser du för skojs skull?
Ja inte är det för att jag hatar det i alla fall?

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite grekiska, finska, franska och teckenspråk

Diskar du din egen disk?
Den mesta

Har du gråtit offentligt?
Har väl hänt nån gång här och där

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Det är inte direkt nåt jag besatt strävar efter men att vara nyfiken och frågvis brukar oftast leda till nya lärdomar

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Ja, det vill jag alltid

Vad har du för väder?
2 plusgrader och lite halvmulet (natt)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet och självinsikt

Gillar du din boendesituation?
Njae. Den duger men jag ser verkligen fram emot att flytta

Äter du frukost dagligen?
Jag brukar oftast äta något när jag vaknat

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nä, jag önskar faktiskt att dom kunde bli lite mer uppbokade. Skulle väldigt gärna jobba mer till exempel

Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jag skyr folk som stavar slarvigt eller ännu värre medvetet fel som pesten (ser ärligt talat t.o.m. ner lite på dom). Kan jag som inte ens gick ut grundskolan ordentligt stava rätt borde andra banne mig kunna det också

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Josef förmodligen haha

Vad var det senaste du åt?
Pastasnäckor och stroganoff <3

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatt helt klart. Tjejer är (ofta) så neurotiska och småsinta

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det blev helt enkelt den slutgiltiga kompromissen mellan två mycket envisa människor. Varken mamma eller pappa var så där JÄTTEFÖRTJUST i Cecilia men dom hatade samtidigt det namnet som den andra av dom föreslog såatteh...

Gillar du senap?
Till korv med bröd ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fake it 'till you make it eller suck it up

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet

Sover du på sida, mage eller rygg?
Oftast på vänster sida i nån slags avancerad yoga/fosterställning

Tycker du om att krama folk?
Överlag hatar jag kroppskontakt från andra människor men det finns ett fåtal vänner jag lärt mig att krama. Haha hur sjukt låter inte det där.. "lärt mig krama"

Skulle du säga att du är trendig?
Inte på en fläck

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Scarlett Johansson, Avril Lavigne, Alyson Hannigan

Tycker du att du är attraktiv?
Oftast

Inga kommentarer: