söndag 30 maj 2010

Älskling det är livet som leker

Jobbat helg som vanligt (shit vad fint det känns att kunna säga ♥).
J blev också inringd att jobba igårkväll så vi kunde ha sällskap hem sen på nattbussen. Vilket var skönt för jag hade haft en hel del jobbiga/otrevliga kunder under kvällen och var lite småless på människor i allmänhet och naturligtvis var det några jobbiga ungjävlar längst bak i bussen hem som skulle sitt och vråla som galna apor då. Jag har lättare att ignorera sånt när jag har sällskap med nån och kan koncentrera mig på det istället.

Tatuerade mig i fredags (höger underarm). Satt i ungefär 6 timmar och 45 minuter och blev ändå inte helt färdiga haha. Så jag ska boka en ny tid när det nuvarande läkt litegrann och förhoppningsvis blir den klar då. 6000:- har jag betalat hittills. Helt sjukt vilka pengar man lägger på lite bläck i skinnet egentligen. Men det är absolut värt det för det blir sjukt snyggt.

Inga kommentarer: