måndag 5 juli 2010

Sky and sand

Spenderat helgen som varit på stränder i solen mixat med det vanliga jobbet.
På fredagen var vi (jag, J och tre vänner) vid Flottsbro och solade, badade (det blev dock inte så mkt badande för min del eftersom det var fel tid i månaden för sånt) och grillade.
På lördagen tog jag, J, Sandra och Camilla) båten ut till Fjäderholmarna och spenderade hela dagen där.
Åt en sjukt god potatis- och laxsallad till lunch.

En närapå perfekt helg med andra ord.


J är och tränar i Observatorielunden nu under eftermiddagen och jag håller mig sysselsatt med pysslande här hemma. Tänkte ge mig på att sy mina rosa gardiner, som egentligen skulle blivit sydda och upphängda i slutet av MARS. Har varit pinsamt dålig på att ta tag i sy:endet de senaste månaderna.
Ska eventuellt jämväl försöka mig på lite städning. Såg en silverfisk bland dammtussarna under sängen häromdagen så det är nog verkligen på tiden med det också.

Och om jag är riktigt duktig blir det även en promenad till kvällen. Håller ju på att försöka komma i Snygg-form till Arvika och Yran som går av stapeln om en(!) respektive tre veckor.

Inga kommentarer: