tisdag 6 juli 2010

Run, run as fast as you can, you can't catch me, I'm the gingerbread man!

Gick ut med J som sällskap och hejaklack vid halv nio-tiden och promenerade drygt 4km och sen ovanpå det sprang jag ungefär 5km hem (J hade som sagt tidigare i inlägget nedan redan tränat idag så han lunkade på i promenadtakt hela vägen). Känslan efter att man tränat riktigt ordentligt är banne mig med på topp fem av alla känslor en kan ha. Om jag lyckas upprätthålla den här nyfunna träningseuforin ett tag nu kan jag förhoppningsvis komma i rätt bra form till Arvika. Vilket vore skönt. Är så jobbigt att behöva gå runt och känna att man skäms över allt fett som hänger och slänger hejvilt.

Kvällen/natten ägnar jag åt att styla om mina svarta shorts jag klippte till häromdagen och lyssna på konstiga soundtracks från en randomlista på Spotify.
När det blir nattmacka-dags senare ska jag nog unna mig en eller två st med saltrulle. Älskar verkligen det pålägget, vattnas i munnen bara jag skriver om 'et. MUMS!

Inga kommentarer: