tisdag 6 juli 2010

Feel the noise

Åkte med J till träningen i Huddingehallen idag (ja han tränar typ varenda dag trots att det är sommarlov. skitkul not för flickvänner = jag!) och gick förbi biblioteket på vägen dit.

Kände att jag var tvungen att låna lite böcker med hästinformation så jag kan putsa upp mina kunskaper inför torsdagens stora jobbintervju. Både vill och inte vill få jobbet. Vore sjukt kul att få jobba med djur, men man får inte direkt användbara meriter av sånt jobb till andra jobb senare i livet liksom.

Anyways. Lånade boken om Thåström också som verkar bra. Är uppbyggd på riktiga intervjuer från 1979-talet ända fram till nutid. Och sånt gillar ju jag.

Inte tränat något idag än. Mest för att det varit spöregn. Men kanske ger mig ut lite senare. Får se hur det blir.

Inga kommentarer: