tisdag 20 april 2010

Ett tidsfördriv att dö för

Idag är jag bitter.
Jag vaknade upp och var fortfarande en gnutta sjuk (vilket innebär att jag inte kunde andas och fick ägna den första halvtimmen av min dag åt att snyta ut en tredjedel av min hjärna ungefär) och jag har absolut ingenting planerat för dagen vilket ger mig vissa aggressioner eftersom min hyperaktivitet då inte får komma till användning utan bara läggs på hög och skapar... otrolig frustration.

Jag skyller det delvis på min kära sambo som envisas med att träna 4 ggr i veckan istället för att vara lite spontan och rolig och hitta på spännande äventyr med mig. Det hade varit okej om träningen upptog typ 1-2 timmar per gång men när han försvinner vid sex och kommer hem fyra timmar senare varenda jäkla gång och dessutom inte kan göra något timmarna innan träningen "för då blir det så stressigt"... och han emellan träningarna bara intresserar sig för att spela datorspel eller plugga... då blir man lätt lite less faktiskt!

(Okej, att han pluggar säger jag egentligen ingenting om för det är trots allt viktigt men när det blir så här i kombination med att han är så tråkig för övrigt också... argh!)

Inga kommentarer: