lördag 12 november 2011

Don't be a drag just be a queen

Jobba 20:00-01:00 i växeln i natt.
Känns både bra och dåligt på samma gång.
Inbillar mig att jag glömt alla system och koder och lösenord efter att ha varit "ledig" därifrån i två veckor (har ju inte kunnat jobba växeln något eftersom jag gått min introutbildning på nya jobbet).

Känner behovet av att röka en cigg och svepa ett glas sprit eller två.
Saknar tyvärr sprit här hemma och röka vågar jag ej göra eftersom jag är sjuk i halsen, samt egentligen har bestämt att börja sluta röka.

Ja man kan börja sluta röka. Det innebär liksom att man drar ner sjukt mkt på det och typ röker en cigg varannan vecka ett tag innan man slutar helt. Egentligen skulle jag nog kunna sluta cold turkey snippsnapp, men jag Vill på sätt och vis inte sluta röka (inte för att jag tycker om det eller så, tycker faktiskt tom det smakar äckligt många gånger) eftersom det är den enda funktionella reaktion jag har mot ångestattacker för tillfället.

Blablabla tjatar verkligen bara om massa idiotiskt nonsens. Ska hålla käften och gå till jobbet nu.

Inga kommentarer: